El dilluns dia 23 de setembre vam celebrar la tradicional festa de la Mercè, patrona de la ciutat Barcelona. Els nens i nenes de 3r ens van representar un any més la seva llegenda. I aquest any, el programa “Catakrac” de “Betevé” han volgut venir a gravar aquesta actuació.

Cada curs de primària hi va participar en diferents actuacions: dimonis de 1r, falcons, castellers i xanquers de 6è i gegants i capgrossos de 5è. Tot acompanyat de la música de 2n, les havaneres de 4t i els timbalers de 6è.

Els alumnes de Parvulari ens van acompanyar i van gaudir d’aquesta celebració tots ben guarnits: els de P3 portant corones, els de P4 llaços i els de P5 uns barrets ben acolorits!

Estem contents de poder iniciar el curs amb una festa tan alegre i viscuda per tots com aquesta.