Com cada any, en aquestes dates, l’escola celebra l’arribada de Nadal en diferents activitats i moments.

Hi ha un sol moment, però en el que ens reunim tots els mestres i alumnes des de P3 fins a 6è. Té lloc a la sala d’actes i cantem les nadales.

procurem que cada any tingui un format diferent i acollidor. Enguany volem retre un homenatge a la tradicional recitada del vers de Nadal, enfilats a la cadira.

Per això, un nen o nena de cada nivell recita el poema treballat a classe enfilat en una cadira, ben gran i visible per tothom, que representa totes i cadascuna de les cadires de cada llar.

Perquè el Nadal és això: música, poemes, tendresa i unió.