Aquesta setmana s’ha publicat al Diari de l’Educació un article de Javier Peña d’ELISAVA sobre el canvi de paradigma que proposa en el món educatiu pel que fa al coneixements de la matèria, i per tant, de la realitat que ens envolta (a nosaltres i als nostres alumnes).
Aquest any hem tingut la sort de posar en pràctica molts dels punts que planteja amb alumnes de Cicle Inicial de l’Escola Lurdes. Això ha estat possible gràcies a Bernat Faura, pare de l’escola, dissenyador i professor de materials a ELISAVA; el mateix Javier Peña i un equip de mestres que han fet possible obrir aquesta escletxa que deixa entreveure un futur molt engrescador.
És per això que eus recomanem la seva lectura.