Els nens i nenes de 1r vam visitar el Zoo amb molta emoció. És un espai on ajuden a cuidar, protegir i conservar diferents espècies d’animals d’arreu del món. Des de l’escola entenem que els animals han de viure en llibertat en el seu hàbitat natural, però aquest espai ens dóna l’oportunitat d’aprofundir els nostres coneixements sobre el món animal i de descobrir exemplars especials rescatats de diferents situacions. Sabem que hem de respectar i estimar els animals, ja que són un tresor molt preuat del nostre planeta.