Artístic, Teatre, Tretzevents, Robòtica, Enginy, Motriu i Matèria. Aquests són els ambients de cicle inicial que amb gran il·lusió hem iniciat aquesta setmana. Ens agrada poder triar on anar, compartir estones amb companys d’altres classes i cursos, fer activitats diferents a les habituals, anar a altres espais de l’escola, estar amb diferents mestres, etc. I és que els ambients són fantàstics. Gaudim i aprenem coses noves tot programant, descobrint elements de la matèria, experimentant, fent creacions amb fang, disfressant-nos de personatges diferents, movent-nos, pensant i un munt de coses més, però sobretot JUGANT.

Aprenem i reforcem aprenentatges amb metodologies diverses i actives, construint diàlegs apassionants en grups reduïts que ens permeten mostrar-nos tal i com som, reflexionar i participar lliurement.