El 24 i 25 d’octubre, els nens i nens de 4t vam anar a veure la sortida del sol a Calafell per treballar el tema de l’Orientació.

El primer dia vam visitar la Ciutadella ibèrica tot endinsant-nos en aquella època per les restes arqueològiques que amb l’ajuda de les reconstruccions vam entendre molt millor com vivien els primers habitants de la zona.

Vam comprovar que el sol surt per l’est, pel mar. L’experiència va ser extraordinària i a tots se’ns quedarà gravada la imatge per sempre més. Va fer un dia molt bonic que el vam culminar amb la gimcana per grups per dins el poble.