Aquest trimestre començarem a fer Tutoria entre Iguals amb els nens de P5.

Ens ha fet molta il.lusió perquè recordem perfectament els nostres tutors. Eren: un referent per nosaltres, responsables, respectuosos, pacients, ens ensenyaven de manera divertida, eren generosos, comprensius, sempre estaven disposats a ajudar-nos….

És un repte molt gran per nosaltres perquè volem deixar una bona empremta en el camí dels nens de P5.  Per això avui mateix ja hem començat a fer els exercicis de Kinesiologia que farem amb ells abans de començar cada sessió. Els practicarem a casa i de ben segur que ho farem molt bé.
Tenim moltes ganes de poder començar.